Aan een ieder die dit leest..... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pia Molen - WaarBenJij.nu Aan een ieder die dit leest..... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pia Molen - WaarBenJij.nu

Aan een ieder die dit leest.....

Door: Pia

Blijf op de hoogte en volg Pia

18 November 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ik hoor steeds dat mensen geen berichtjes meer krijgen van een nieuw bericht. Ik denk dat dit komt omdat ik het er via een app op zet en niet een berichtje online maak.
Dus dit is gelijk een test of het zo is, want dit bericht is online gemaakt.

Leuk dat jullie allemaal zo meeleven en berichtjes achter laten.

Groeten uit nu nog Las Vegas.

Doeidoei,
Pia

  • 18 November 2013 - 18:14

    Tea:

    Blijkbaar maakt het geen verschil want van dit berichtje heb ik ook geen mail ontvangen.
    Maar we weten het nu ,dus nu gaan het zelf wel in de gaten houden. Komt goed.

  • 19 November 2013 - 08:25

    Henriette:

    Ik ook niet

  • 19 November 2013 - 08:25

    Henriette:

    Ik ook niet

  • 19 November 2013 - 08:26

    Henriette:

    ...maar dat maakt niks uit hoor...ik kijk en lees je verslagen wel elke dag hoor...veel te leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 14733

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 02 December 2013

Trip door een deel van de US

30 Oktober 2013 - 01 December 2013

Swimmers in the USA

Landen bezocht: