Haleiwa, Hawaii - Reisverslag uit Kawailoa Beach, Verenigde Staten van Pia Molen - WaarBenJij.nu Haleiwa, Hawaii - Reisverslag uit Kawailoa Beach, Verenigde Staten van Pia Molen - WaarBenJij.nu

Haleiwa, Hawaii

Door: Pia

Blijf op de hoogte en volg Pia

19 November 2013 | Verenigde Staten, Kawailoa Beach

Uitslapen zei het programma, maar ik was half zeven wakker en ben eerst maar eens een strandwandeling gaan maken in beide richtingen vanaf ons huisje.

Ik kwam alleen een groep trimmers tegen en verder was ik alleen in de rust. Het water ruist en in de verte zijn ze zelfs om deze tijd al aan het surfen en fotograferen. Ik was net even foto's naar huis aan het sturen toen Paulien online kwamen dus heb ik haar en Douwe gelijk even via FaceTime alles laten zien. Een schitterend medium.

Zo langzamerhand werd de rest ook wakker en zijn Alie en ik na het ontbijt eerst de oceaan ingedoken. Tenminste dat was de bedoeling, maar de stroming is zo enorm sterk dat we niet verder gaan tot de knieën. Heerlijk qua temperatuur en als je een klein stukje in het water gaat zitten, slingert de stroming je zo weer een paar meter het strand op.

Rond de middag loop ik nog even een keer naar Turtle Bay en nu zijn er wel enorme schildpadden van wel anderhalve meter in het water. Net nu ik voor het eerst zonder camera ben vertrokken. Dat is balen, maar misschien zien ik ze later nog wel eens. Het is tenslotte vlakbij.

Daarna gaan we inslaan voor warm eten voor twee dagen. Op het heetst van de dag toch maar siësta houden want het is anders niet vol te houden.

Vanmiddag bij het zwemmen is de stroming veel minder geworden. Heerlijk even poedelen, nog een keertje schildpadden kijken. Eentje ligt er nu op het strand. Ook wordt de jacuzzi getest. Deze stond niet aan dus aangezet.

Na het avondeten ben ik zo bekaf dat ik vroeg in bed ga. Ik moet even bijslapen. Welterusten!

  • 21 November 2013 - 15:00

    Sijke.:


    wat een leven zeg. het is hier koud
    het heeft vannacht gevroren.
    dat is wat anders als daar bij jullie.
    maar we klagen niet.
    zaterdag op de foto.ha ha.
    vanmorgen is Ans geweest te koffiedrinken.
    nou groetjes van mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 14726

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 02 December 2013

Trip door een deel van de US

30 Oktober 2013 - 01 December 2013

Swimmers in the USA

Landen bezocht: